Enkel brukergrensesnitt for håndtering av alle dine potensielle kunder (leads) og kontakter.
Du kan til enhver tid sjekke endringer som er gjort i forbindelse med en spesifikk jobb/kontakt/lead.
Tillat sjåfører å legge til notater eller tilbakemeldinger om spesifikke tidsplaner eller oppgaver.
Sanntids sporing av sjåfører på kartet. Du kan også sjekke på kartet for hver jobb rute.
Spor månedlige utgifter. Du kan også spore utgifter for hver jobb. Flere avdelinger og selskapsidentiteter
Hver av dine kunder har tilgang til sin egen profil i CRM-en. Forbedrede sikkerhetstiltak for å beskytte kundedata.
Enkel brukergrensesnitt med tilpasset liste over elementer, med tilpasset formel for prisestimering og mulighet for redigering av listen fra offentlig profil.
Etter at du har fullført jobben, kan du be om tilbakemelding fra klienten og dele denne tilbakemeldingen på sosiale nettverk.
Tilby mer kompleks hvis-dette-så-dette-logikk for avansert automatisering.
Bruk API-tilkoblinger for å integrere med flere lead-leverandører for bredere dekning. Alle dine leads på ett sted
Integrasjon med VoIP-tjenester for direkte samtaler fra CRM-en. Se listen over anropslogger for hver lead/klient.